Sosiaalinen media vaikuttaa, halusit tai et.
Facebookia käytetään yhä enemmän tiedon hakemiseen, samaistumiseen ja ostopäätöksiin.
Facebook mediana:
» Facebookia käyttää jo yli 950 miljoonaa ihmistä, joista kaksi miljoonaa on suomalaisia
» Jo yli 45 % Internetin käyttäjistä käyttää Facebookia päivittäin
» Facebook tavoittaa yli 40 % Suomen yrittäjistä
Miksi jättäisit huomiotta kasvavan median, joka on kuluttajalle jo arkipäivää?
|
Onko ilmeesi yhtenäinen kaikissa medioissa?
Facebook-sivusi vaikuttaa yrityksestäsi syntyvään mielikuvaan – joko positiivisesti tai negatiivisesti.
Sosiaalisen median tulee olla linjassa muun yritysilmeesi kanssa, jotta mielikuvat yrityksestäsi pysyvät yhtenäisinä ja asiakas kokee toimintasi laadukkaaksi ja ammattimaiseksi.
Ethän halua, että asiakkaasi valitsee toisen kumppanin, koska mielikuva sosiaalisessa mediassa on jäänyt hoitamatta ajan tasalle.
|
Erotutko kilpailijoistasi?
Yli 90 % yritysten Facebook-sivuista näyttää keskenään samanlaisilta.
Facelookin avulla varmistat, ettet jää kilpailussa kakkoseksi: se mahdollistaa Facebook-sivullesi yrityksesi näköisen toteutuksen, jolla erotut varmasti joukosta.
Ole sosiaalisen median edelläkävijä!
|