Siirry tekstisisältöön ›

Näy siellä, missä suomalaiset viettävät aikaa

Kun asiakkaasi selaa Iltalehteä, Ilta-Sanomia, HS:ää tai esimerkiksi Forecan säätietoja,

 

sinulla on mahdollisuus olla näkyvillä juuri silloin – kohdennettuna vain niille, joilla on todistettua ostokiinnostusta tuotteisiisi tai palveluihisi Googlen hakuhistorian perusteella.

 

Näin mainoseurot eivät valu hukkaan, vaan mainontasi näkyy oikeille ihmisille, oikeaan aikaan.


Kilpailijasi näkyvät jo näissä medioissa – näkyykö sinun yrityksesi?

Google Display -mainonta

GOOGLE DISPLAY -MAINONTA

 Laajat mahdollisuudet kasvattaa brändin tunnettuutta ja tavoittaa uusia asiakkaita

Google Display -mainonta lisää brändin tunnettuutta ja tavoittaa uusia asiakkaita vaikuttavalla visuaalisella sisällöllä. Se tukee koko myyntiprosessia, brändin rakentamisesta ostojen viimeistelyyn.

 

Yrittäjän hyödyt

  • Tavoita uusia asiakkaita - herätä kiinnostus
  • Kohdentaminen oikealle yleisölle - näy oikeaa aikaan
  • Kustannustehokasta - maksat vain, kun mainoksesi herättää toimintaa

Kenelle Google-mainonta soveltuu? 

Google-mainonta soveltuu kaikille, jotka haluavat tavoittaa oikean yleisön oikeaan aikaan.

 

Tavoita potentiaaliset asiakkaasi juuri silloin, kun he etsivät tuotteitasi tai palveluitasi. Se toimii yhtä hyvin niin verkkokaupoille, palveluntarjoajille kuin kivijalkaliikkeillekin!

 

Näin pääset liikkeelle

 

1. Valitse mainospaketti
Hakusanamainonta on useimmille helppo ja varma tapa aloittaa. Halutessasi voit valita myös räätälöidyn vaihtoehdon. Yhteydenotto ei sido vielä mihinkään, ja lopullisesta valinnasta voidaan keskustella myös puhelimitse.

 

2. Määritä kuukausibudjetti
Valitse sinulle sopiva budjetti sen mukaan, haluatko mainostaa paikkakunnalla, maakunnassa vai koko Suomessa.

 

3. Täytä yhteystiedot
Asiantuntijamme ottavat sinuun yhteyttä ja ehdottavat sopivinta ratkaisua. Kun valinta on tehty, käynnistämme mainonnan puolestasi ja vahvistamme sen sinulle.

 

Jatkossa saat:

Kuukausittaisen mainosraportin sähköpostiisi ja selkeän laskun, jossa työn ja budjetin osuus on eritelty.

Valitse sinulle sopiva kokoluokka

 

Yhteystiedot

Alla olevalla lomakkeella voit jättää yhteydenottopyynnön. Yhteydenottopyyntö ei sido tilaamaan.

 

*
*
*

Pakolliset kentät * 

Kasvua ja tuloksia

 

1. Aloitustoimenpiteet

Mainostilin luominen ja kytkeminen osaksi Googlen ja Semion välistä laskutusmallia, jotta sinun ei tarvitse lisätä maksukorttitietoja.

 

2. Aineiston suunnittelu

Asiakkaan olemassa olevaa aineistoa (verkkosivusto, somekanavat) hyödyntäen aiheeseen sopivien kuvien ja pääviestien etsiminen sekä muotoilu mainoskuvaksi. Lisäveloituksesta kuvien etsiminen kuvapankeista tuntivelotteisesti, 85 eur / h.

 

3. Kohdentaminen

Kohdennusasetusten määrittäminen aiheeseen liittyvän teeman mukaan.

 

4. Seurantakoodien asennus

Mainonnan tuloksia mitataan sivustolla tapahtuvien yhteydenottojen kautta – lisätään sivustolle soittopainike ja yhteydenottolomake.

 

5. Kuukausiraportointi

Tuloksista ja muista mainonnan tehokkuuspisteistä kerrotaan mainosraportin yhteydessä, joka toimitetaan kuukausittain sähköpostiin.

Miten rakennamme
onnistuneen Google-mainonta?

Mitä haluat mainonnalla saavuttaa – lisää myyntiä, näkyvyyttä vai asiakaskontakteja?

 

Onnistunut Google-mainonta syntyy ymmärtämällä syvällisesti asiakkaidesi tarpeet ja käyttäytyminen. Kokemuksemme alasta auttaa löytämään juuri ne viestit ja lähestymistavat, jotka puhuttelevat kohderyhmääsi ja erottavat sinut kilpailijoista. 

 

 

Tavoitteiden asettaminen Google Mainontaan
Tavoitteiden asettaminen

Kenelle ja mitä mainostetaan.

Kilpailijoista erottuminen Google mainonnassa
Kilpailijoista erottuminen

Miten viestit ja missä.

Kohderyhmän tunteminen Google mainonnassa
Kohderyhmän tunteminen

Oikea budjetti sekä kanavat.

Face more people - book more business