Siirry tekstisisältöön ›

Google on paikka jossa ostopäätökset tehdään

Kun asiakas etsii ratkaisua, Google on ensimmäinen paikka, josta hän aloittaa – eikä ihme: suomalaiset tekevät yli 30 miljoonaa hakua joka päivä.

 

Kilpailijasi ovat jo mukana näillä palkintosijoilla – oletko sinä?

Google-hakusanamainonta

Tavoita ostoaikeissa olevat asiakkaat

Hakusanamainonta on tehokas tapa tavoittaa juuri ne asiakkaat, jotka etsivät ratkaisuja sinun tarjoamaasi tarpeeseen, ja se tuo konkreettisia tuloksia, kuten verkkoliikennettä ja yhteydenottoja.

 

Se on erityisen hyvä sijoitus palveluntarjoajille, jotka haluavat näkyä relevanteilla hakusanoilla juuri silloin, kun asiakas on valmiina ostamaan.

 

Yrittäjän hyödyt

  • Olet löydettävissä - hakusanamainokset dominoivat hakutulossivuja

     

  • Älä jää kilpailijoidesi jatkoihin! Myös kilpailijasi tekevät hakukonemainontaa

     

  • Tavoitat asiakkaat heti ostoaikeiden hetkellä

Kenelle Google-mainonta soveltuu? 

 

Google-mainonta soveltuu kaikille, jotka haluavat tavoittaa oikean yleisön oikeaan aikaan.

 

Tavoita potentiaaliset asiakkaasi juuri silloin, kun he etsivät tuotteitasi tai palveluitasi. Se toimii yhtä hyvin niin verkkokaupoille, palveluntarjoajille kuin kivijalkaliikkeillekin!

 

Näin pääset liikkeelle

 

1. Valitse mainospaketti
Hakusanamainonta on useimmille helppo ja varma tapa aloittaa. Halutessasi voit valita myös räätälöidyn vaihtoehdon. Yhteydenotto ei sido vielä mihinkään, ja lopullisesta valinnasta voidaan keskustella myös puhelimitse.

 

2. Määritä kuukausibudjetti
Valitse sinulle sopiva budjetti sen mukaan, haluatko mainostaa paikkakunnalla, maakunnassa vai koko Suomessa.

 

3. Täytä yhteystiedot
Asiantuntijamme ottavat sinuun yhteyttä ja ehdottavat sopivinta ratkaisua. Kun valinta on tehty, käynnistämme mainonnan puolestasi ja vahvistamme sen sinulle.

 

Jatkossa saat:

Kuukausittaisen mainosraportin sähköpostiisi ja selkeän laskun, jossa työn ja budjetin osuus on eritelty.

Valitse sinulle sopiva kokoluokka

 

Yhteystiedot

Alla olevalla lomakkeella voit jättää yhteydenottopyynnön. Yhteydenottopyyntö ei sido tilaamaan.

 

*
*
*

Pakolliset kentät * 

Kasvua ja tuloksia


1. Aloitustoimenpiteet

Mainostilin luominen ja kytkeminen osaksi Googlen ja Semion välistä laskutusmallia, jotta sinun ei tarvitse lisätä maksukorttitietoja.

 

2. Aineiston suunnittelu

Mainostekstin kirjoittaminen, joka koostuu useasta eri otsikko ja tekstikatkelmasta – Googlen automatiikka tekee jatkuvaa testaamista parhaan yhdistelmän löytämiseksi.

 

3. Kohdentaminen

Niiden hakusanojen selvittäminen ja lisääminen, millä mainos halutaan näkyvän Googlessa

 

4. Seurantakoodien asennus

Mainonnan tuloksia mitataan sivustolla tapahtuvien yhteydenottojen kautta – lisätään sivustolle soittopainike ja yhteydenottolomake.

 

5. Kuukausiraportointi

Tuloksista ja muista mainonnan tehokkuuspisteistä kerrotaan mainosraportin yhteydessä, joka toimitetaan kuukausittain sähköpostiin

Miten rakennamme
onnistuneen Google-mainonta?

Mitä haluat mainonnalla saavuttaa – lisää myyntiä, näkyvyyttä vai asiakaskontakteja?

 

Onnistunut Google-mainonta syntyy ymmärtämällä syvällisesti asiakkaidesi tarpeet ja käyttäytyminen. Kokemuksemme alasta auttaa löytämään juuri ne viestit ja lähestymistavat, jotka puhuttelevat kohderyhmääsi ja erottavat sinut kilpailijoista. 

 

 

Tavoitteiden asettaminen Google Mainontaan
Tavoitteiden asettaminen

Kenelle ja mitä mainostetaan.

Kilpailijoista erottuminen Google mainonnassa
Kilpailijoista erottuminen

Miten viestit ja missä.

Kohderyhmän tunteminen Google mainonnassa
Kohderyhmän tunteminen

Oikea budjetti sekä kanavat.

Face more people - book more business