Siirry tekstisisältöön ›

Google on paikka jossa ostopäätökset tehdään

Kun asiakas etsii ratkaisua, Google on ensimmäinen paikka, josta hän aloittaa – eikä ihme: suomalaiset tekevät yli 30 miljoonaa hakua joka päivä.

 

Kilpailijasi ovat jo mukana näillä palkintosijoilla – oletko sinä?

Google Shopping -mainonta

GOOGLE SHOPPING -MAINONTA

Lisää näkyvyyttä, sekä ohjaat  asiakkaat suoraan tuotteidesi luo

 

Google Shopping -mainokset esittävät tuotteet houkuttelevasti kuvien, hintojen ja lyhyiden tuotekuvausten avulla heti hakutulossivulla. Tämä tekee tuotteistasi helpommin löydettäviä ja houkuttelevampia asiakkaille.

 

Yrittäjän hyödyt

  • Loistava mainosmuoto edullisten kustannusten ja suuren näkyvyyden vuoksi
  • Parempi kilpailuasema - päihitä kilpailijasi
  • Näy erityisesti henkilöille, jotka etsivät jo tiettyjä tuotteita

Kenelle Google-mainonta soveltuu? 

Google-mainonta soveltuu kaikille, jotka haluavat tavoittaa oikean yleisön oikeaan aikaan.

 

Tavoita potentiaaliset asiakkaasi juuri silloin, kun he etsivät tuotteitasi tai palveluitasi. Se toimii yhtä hyvin niin verkkokaupoille, palveluntarjoajille kuin kivijalkaliikkeillekin!

 

Näin pääset liikkeelle

 

1. Valitse mainospaketti
Hakusanamainonta on useimmille helppo ja varma tapa aloittaa. Halutessasi voit valita myös räätälöidyn vaihtoehdon. Yhteydenotto ei sido vielä mihinkään, ja lopullisesta valinnasta voidaan keskustella myös puhelimitse.

 

2. Määritä kuukausibudjetti
Valitse sinulle sopiva budjetti sen mukaan, haluatko mainostaa paikkakunnalla, maakunnassa vai koko Suomessa.

 

3. Täytä yhteystiedot
Asiantuntijamme ottavat sinuun yhteyttä ja ehdottavat sopivinta ratkaisua. Kun valinta on tehty, käynnistämme mainonnan puolestasi ja vahvistamme sen sinulle.

 

Jatkossa saat:

Kuukausittaisen mainosraportin sähköpostiisi ja selkeän laskun, jossa työn ja budjetin osuus on eritelty.

Valitse sinulle sopiva kokoluokka

 

Yhteystiedot

Alla olevalla lomakkeella voit jättää yhteydenottopyynnön. Yhteydenottopyyntö ei sido tilaamaan.

 

*
*
*

Pakolliset kentät * 

Kasvua ja tuloksia

 

1. Aloitustoimenpiteet

Mainostilin luominen ja kytkeminen osaksi Googlen ja Semion välistä laskutusmallia, jotta sinun ei tarvitse lisätä maksukorttitietoja.

 

2. Verkkokaupan ja mainosjärjestelmän integraatio

Verkkokaupan ja mainosjärjestelmän välisen yhteyden rakentaminen, jotta Google osaa automatiikalla muodostaa jokaisesta jotta Google voi automaattisesti luoda jokaisesta tuotteesta oman mainoksen.

 

3. Aineiston suunnittelu

Aineisto noudetaan suoraan verkkokaupasta mainosjärjestelmän integraation avulla, jonka ansiosta Googlen mainosjärjestelmä osaa muodostaa tuotemainoksen tuotenimen, kuvan ja hinnan pohjalta.

 

4. Kohdentaminen

Google vertaa kuluttajan hakusanoja tuotteesi tietoihin ja nostaa tuotteet esille mainoksina tämän pohjalta. Kun verkkokaupan ja mainosjärjestelmän välinen yhteys on rakennettu oikein ja tiedot huomioitu, kohdennus tapahtuu automaattisesti.

 

5. Seurantakoodien asennus

Mainonnan tuloksia mitataan verkkokaupassa tapahtuvien ostojen kautta. Ostokertojen mukana välittyy tilausten yhteisarvo, jotta tuloksellisuuden arvointi on helpompaa.

 

6. Kuukausiraportointi

Tuloksista ja muista mainonnan tehokkuuspisteistä kerrotaan mainosraportin yhteydessä, joka toimitetaan kuukausittain sähköpostiin.

Miten rakennamme
onnistuneen Google-mainonta?

Mitä haluat mainonnalla saavuttaa – lisää myyntiä, näkyvyyttä vai asiakaskontakteja?

 

Onnistunut Google-mainonta syntyy ymmärtämällä syvällisesti asiakkaidesi tarpeet ja käyttäytyminen. Kokemuksemme alasta auttaa löytämään juuri ne viestit ja lähestymistavat, jotka puhuttelevat kohderyhmääsi ja erottavat sinut kilpailijoista. 

 

 

Tavoitteiden asettaminen Google Mainontaan
Tavoitteiden asettaminen

Kenelle ja mitä mainostetaan.

Kilpailijoista erottuminen Google mainonnassa
Kilpailijoista erottuminen

Miten viestit ja missä.

Kohderyhmän tunteminen Google mainonnassa
Kohderyhmän tunteminen

Oikea budjetti sekä kanavat.

Face more people - book more business