Kasvua ja tuloksia
1. Aloitustoimenpiteet
Mainostilin luominen ja kytkeminen osaksi Googlen ja Semion välistä laskutusmallia, jotta sinun ei tarvitse lisätä maksukorttitietoja.
2. Verkkokaupan ja mainosjärjestelmän integraatio
Verkkokaupan ja mainosjärjestelmän välisen yhteyden rakentaminen, jotta Google osaa automatiikalla muodostaa jokaisesta jotta Google voi automaattisesti luoda jokaisesta tuotteesta oman mainoksen.
3. Aineiston suunnittelu
Aineisto noudetaan suoraan verkkokaupasta mainosjärjestelmän integraation avulla, jonka ansiosta Googlen mainosjärjestelmä osaa muodostaa tuotemainoksen tuotenimen, kuvan ja hinnan pohjalta.
4. Kohdentaminen
Google vertaa kuluttajan hakusanoja tuotteesi tietoihin ja nostaa tuotteet esille mainoksina tämän pohjalta. Kun verkkokaupan ja mainosjärjestelmän välinen yhteys on rakennettu oikein ja tiedot huomioitu, kohdennus tapahtuu automaattisesti.
5. Seurantakoodien asennus
Mainonnan tuloksia mitataan verkkokaupassa tapahtuvien ostojen kautta. Ostokertojen mukana välittyy tilausten yhteisarvo, jotta tuloksellisuuden arvointi on helpompaa.
6. Kuukausiraportointi
Tuloksista ja muista mainonnan tehokkuuspisteistä kerrotaan mainosraportin yhteydessä, joka toimitetaan kuukausittain sähköpostiin.